Friday, January 8, 2010

Posted by d!n_DiMaX

Tepat jam 12.00am.....
tut..tut... treet..treett....
mcm2 bunyi msg tone....maklum la henset bebijik2 (bkn nk menunjuk)....
"HAPPY BIRTHDAY" ...."SLAMAT HARI JADI".."MOGA PNJNANG UMUR, MURAH REZEKI"
dan macam2 msg dari member2.... TIMA KASIH..ARIGATO..TOCHE-TOCHE... atas segala ucapan & kata-kata doa dari rakan smue....ingat gak dorang kat aku.... =)

Alhamdulillah...hidup gak aku smpai ke arini...dah 22tahun umur aku arini..
moga ALLAH trus panjangkan umur aku lagi sehingga ke taun2 yg akan dtg..INSYA-ALLAH.
harap aku jadi lebih baik dari taun2 yg lepas.....
kurangkn dosa.....tingkatkn pahala...
study jgn lupa......bia naik pointer....
jgn putus asa........agar tercapai cita2..



So..
aku mmg da decide nk wat blog ni sempena birthday aku...memandangkn member2 smue da wat blog masing2....aku pun xnk ketinggalan....
ingat nk wat senyap2...
tapi tadi kamal & pjoe lak menyohor-nyohor (tunjuk2 bak kata org bandar) blog dorang..
ape lagi, aku pun bertambah semangat la nk buat blog ni....
15 minit...email baru..blog baru...siap...tapi kosong.. sbb malas nk tulis pape ag time tu....
skang smue da tido...baru ade idea nk tulis...hhuhuhu....

dulu....
dah penah ade blog...tapi ntah cane xley nk bukak....trus aku bia kn blog tu....
xpe2...ak kn mulakn yg baru....
harap blog ni kekal ( kot).....

nk post ari2 xlarat asenye...tapi klu ade pape yg best...
akn ku berkongsi bersama teman2 d luar sana....yeaahh...=)

1 comments:

ShahRezaL said...

pergh dah ade blog die skang.. hehe salam bro.. hepi beday doe! moge cpt kawen~~ haahaa

Post a Comment