Sunday, September 5, 2010

Posted by d!n_DiMaX

Pejam celik, da tiba d pnghujung Ramadhan tahun 2010. Maybe ni lah Ramadhan terakhir bersama kawan2 di Shah Alam sebab next year da abis blaja insyaAllah. Rasanye puasa tahun depan aku tgh practical...ntah la...tgk dulu jadual camne.


Byk mende yg happen time Ramadhan tahun ni. Terutamanye "HEALTH SCIENCE WEEK" & "RP1 Poster Presentation".. sungguh memenatkan...tekeja2 buat keje...tido xckup..tambah2 bulan puasa...memang letih...
Tapi Alhamdulillah, smue bjln lancar...penat lelah ilang bila bsama rakan2..=)

Target Ramadhan taun ni nk abiskan 1 Quran tu....tapi.... sempat baca 10 juzuk je...haaiih...
mula2 da ikot flow....1 hari 1 juzuk....tapi bila smpai 1 masa tu..penat giler... mmg xlarat 2 3 aritu..
trus stuck...baca pun da slow... tu la kelemahan.....
xpe, jgn salahkn keadaan, salahkan diri sendiri. Aku je xpandai bahagi masa leklok.

RAmadhan ni aku xbalik pun umah sbb ke"BZ"an melanda....walaupun ade cuti merdeka 5 ari..nuzul Quran 3 ari... tapi sbb keje yg belambak..tpaksa la stay.... trus balik utk cuti raya smingu lebey... 20hb da start class...

Pape pun Ramadhan kali ini, aku nk jadi kn 1 titik permulaan utk aku berubah ke arah yg lebih baik. biar la sikit2...

Moga setiap amalan aku diterima-NYA dan doaku sentiasa diperkenankan..

0 comments:

Post a Comment